Rahtikeskuksen arvot
Sekä Rahtikeskuksen toimihenkilöt että kaikki yksityiset liikennöitsijämme ovat sitoutuneet noudattamaan tärkeiksi kokemiamme arvoja. Pyrimmekin siihen, että Rahtikeskuksen kaikkea toimintaa ohjaavat asiakaslähtöisyys, tehokkuus, jatkuva kehittyminen ja innovatiivisuus.
ASIAKASLÄHTÖISYYS
Rahtikeskuksen tuotteet ja palvelut räätälöidään asiakkaan toiveiden mukaisesti. Palveluntuotannolla luodaan lisäarvoa asiakkaan omaan liiketoimintaprosessiin ja arvoketjuun. Joustavuus ja kyky reagoida muuttuneisiin tilanteisiin on toimintamme vahvuus.
TEHOKKUUS
Rahtikeskus tuottaa palvelunsa tehokkaasti ja asiakkaan kilpailukykyä kasvattaen. Käytössä on tämän päivän järjestelmät ja ratkaisut, joiden avulla asiakkaan liiketoimintaprosessi tehostuu ja jotka mahdollistavat säästöjen syntymisen tekemällä asiat entistä kustannustehokkaammin.
JATKUVA KEHITTYMINEN
INNOVATIIVISUUS
Toiminta-ajatus ja visio
Toiminta-ajatus
Rahtikeskuksen visio
Faktaa
- Rahtikeskus muodostuu useasta KTK-yrityksestä joista vanhin on perustettu jo vuonna 1938
- Työllistää noin 140 aktiivista liikenneyrittäjää
- Kuljetuskalustoa noin 350 ajoneuvoa
- Toiminta-alue on pääasiallisesti Uusimaa, mutta liiketoimintaa on myös muualla Suomessa.
- Tilaukset ympäri vuoden, 7 päivänä viikossa, 24 h/vrk.
- Laatujärjestelmä ollut sertifioituna vuodesta 1994 ja on saanut ISO 9001:2015 standardin.
- Ympäristöjärjestelmä on sertifioitu ISO 14001:2015 vuonna 2011.